Friday, July 15, 2011

Serius


Assalamualaikum.

Ok. Ini serius. Betul - betul punya. Takde main-main. Aku nak start balik blogging. Sape nak baca,silakan. Aku tulis apa yang aku rasa, apa yang aku suka. Kalau ada post yang lepas tak sempat korang baca aku dah delete sorry.

Ok. Dah abis serius.

Hahahaha.
Gila lama aku tak update. Al maklum,duit tak berapa banyak. Tak mampu nak pakai berukben. Mampu menumpang kedai-kedai yang ada wifi saje. Tapi kena gak melabur beli air secawan. Kalau tak konfem kena halau ngan tokey kedai makan.

Hidup masih macam dulu. Pergi sekolah,balik sekolah,buat kerja,tido, bangun tido n ulang balik rutin yang sama. Walaupun sama je rutin tiap-tiap hari,aku masih waras. Hehe. Masih lagi mampu pergi tengok wayang,window shopping,dating tiap-tiap minggu. Dah penat kerja,mesti bagi hadiah untuk diri sendiri kan? Itu cara aku reward diri sendiri. Kalau tak,sape lagi nak buat untuk diri kita. Masa bujang ni la gunakan masa yang ada dengan sepenuhnya. Buat apa yang ko rasa nak buat.

Aku dah tukar backgroud. Pink tu. Macam geliss pulak. Tapi cantik kan? (sambil kelip-kelip mata)

waninurul.blogspot.com

No comments:

Post a Comment