Saturday, July 17, 2010

Merah Merah Merah




In the name of God, most Gracious, most Compassionate


Hi semua. Ini update hujung minggu. Esok dah kena pegi sekolah balik. Haih... Sekarang ni yours truly ni tengah addicted dengan 'bedazzle'. Sampai housemates pun pelik. Hehe. Sangat addicted okey. Sanggup ulang alik pegi kedai semata - mata nak pasang benda alah tu. Nak tengok hasilnya?

Jeng



Jeng



Jeng



*



*





*



*

Tadaaa!



Jangan gelak okey ;p

Ni sticker je sebenarnye. Boleh beli kat kedai aksesori, tak pun kedai alat tulis biasa. Tak sampai RM5 pun.Hehe. Sticker ni aku tak lekat terus kat hp red rose tersayang tu. Kang ada yang kena marah tak pasal - pasal. Aku just tampal sticker ni kat cover hp yang dibeli di downtowncheras dengan harga rm25 lepassetengahjampujukamoitu. Mahal ok. Tapi sebab masa tu ada orang offer nak belanja sempena birthday, so dengan pejam mata main rembat je. Haha. So cukup pakej red rose dan cover adalah hadiah birthday in advanced..=)

Bukan 1 tapi dua baby red saya.(eceh,baby bagai ko). Minggu ni ada pc fair dekat TTC. Kali pertama pegi, cuma cuci mata. Duit tak ada. Tiba - tiba malam tu pegi lagi dan I telah 'terbeli' ni.......



baby red kedua kepunyaan saya

Hehehe. Saya tak sengaja. Ok,tipu. Sebenarnya memang intend untuk beli. Dah lama. Tapi atas pertolongan 'anda' akhirnya aku dapat peluang untuk memiliki gadjet ni. (gadjetkah?haha)




* Lepas ni kena calculate berapa rm kena cover balik lepas pembelian ni. Haish. Nak update buku debit & kredit.







waninurul.blogspot.com

No comments:

Post a Comment