Sunday, September 16, 2012

Engagement Ring


Cincin. Aku memang tak tahu langsung pasal ni. Afiq cuma cakap die dah beli cincin untuk tunang. Kitorang takde keluar sama-sama pergi kedai emas untuk cari cincin ni. Saiz pun berdasarkan cincin risik. Die pinjam cincin risik, bawak balik untuk make sure saiz sama. Sebelum majlis ada jugak tanya die pasal cincin ni. Aku nak tengok. Mintak die send gambar. Tapi die tak nak. Suprise katenye. And memang betul. Suprised sangat. Masa sarungkan cincin tu baru aku dapat tengok betul2 cincin ni. And i love it so much!  Senyum lebar tengok cincin sendirik. Hehe. Cukupla dua cincin ni. Untuk akad nikah nanti rasanya tak bagi cincin kot. Dah decide nak bagi benda lain. Semoga semuanya dipermudahkan. Amin. 

<3 p="p">
waninurul.blogspot.com

2 comments:

  1. cantik cincin.. pandai si afiq tu pilih.. hehe

    ReplyDelete
  2. same goes to me.. fiq just bawak aku g habib cuz nak tengok citarasa hati aku..hahaha.. then dia kata bila dia nak beli rahsia n apa yg dia pilih pun rahsia.. boleh kan mcam tu?? waa...wa.... xtahan.. hahaha suprise la bak kata dia.. apa org melaka ni sama ke? :P

    ReplyDelete