Wednesday, January 26, 2011

First Award

Fuh. Dua entry dalam sejam ye. Haha. Gila kentang update ni. Ni sebenarnya update pasal award yang Cik Ana bagi. Tak perasan bila die tag aku. Sorila Ana,lama tak bukak blog.




Err. Pastu kena jawab soalan ye? Haha. Sori sori. Ni first award la katakan. I buta IT. Wohoo.;P





++ucapan utk pmberi award...++

Thank Youuuuuu Ana.
Sebab jadik pemberi award pertama untuk aku.
Hehe


++4 ciri lelaki/wanita idaman untuk dijadikan isteri/suami++

Err. Malula nak cakap. Pangg sekali baru tau Wani ni.
1. Muka macam Afiq (Afiq la tu :p)
2. Tinggi macam Afiq (Afiq la tuuu)

Eh2,fokus. Jawab betul-betul.
okey,ni betul:

1. Kelakar
2. Bekerjaya
3. Family first
4. Beriman of course



++1 tips untuk kekalkan hubungan dengan pasangan++

Jangan GADUH pasal benda-benda remeh.




++Pernah ade terjumpa Doa Pendekat Jodoh dan Putus Cinta?++

Ada. Kat dalam buku. Kalau sempat nanti aku buat entri pasal tu okey. Boleh kongsi.

++10 link pilihan anda dan beritahu mereka telah memenangi award ini.++

Err. Sape ye. Jap,pikir dulu.

1. Poloy

err,sape2 pun bolehla.

Hehe.

Babai.







waninurul.blogspot.com

2 comments:

  1. aku byk kali tekan button funny tu..asek xbole je..esok tuka yang baru tau! hehehe...
    mekaceh bg award ye..ko xsuh jawab soklan kn?
    hehe,mekaceh2:D

    ReplyDelete
  2. loy,aku tekan bole je.laptop ko tu.kena beli baru.huhuhu

    ReplyDelete