Saturday, August 28, 2010

Kekanda Adinda

In the name of God, most Gracious, most Compassionate


Aku tak tipu kan?Kan dah cakap semalam nak update hari - hari. Hehe. Baru dua hari boleh la cakap mcm ni.Kang dua hari update pastu kena tunggu lagi dua tahun baru ada new update. Haha.



Tidur memang berkualiti betul hari ni. Sebab baru tido 3 jam dah terjaga. Paksa - paksa gak mata ni bagi tutup. Tapi gagal. Haihh. Bangun je la. Maybe tak boleh tido sebab alarm kete jiran sebelah. Bukan main bising lagi. Baru tukar bateri kott. Haha. Ingatkan kereta sendiri yang bunyik. (Eh,salah. Aku mana ada kereta. Tu cerita 10 tahun akan datang)



Ari ni housemates sume pegi state library. Aku tak ikut. Kang bantai tido je dlm library tu. Biasala,ad aircond..paham - paham lah. So, aku ddk kat umah je. Siapkan research,kerja kursus,report..Aiseh,baru ingat report tak buat lagi. Eiiiiii. Tapi sampai sekarang satu benda tak siap lagi. Semua baru siap separuh. Macam mane ni,next week nak hantar dah.



Eh,sebenarnye nak cerita pasal ini.



Best la lagu ni. Korang dah penah dengar ke? Ke aku yang ketinggalan zaman?




http://www.youtube.com/watch?v=I6jfyT2LIYQ




Siap crop jadi ringtone.Haha. Gila semangat kan?;p



waninurul.blogspot.com

No comments:

Post a Comment