Thursday, February 11, 2010

last day g skolah utk minggu ni..fuhhh! abis smggu..ad lg 10 minggu..lama lagi nak abis.

smlm,aku masuk klas tahun 4..ad dua klas.p&p dua2 sama..xpela,at least xla berat sgt nak wat rph tu..masuk klas yg first,memang menduga kesabaran betol...kita dahla penat2 wat rph,abm...blh lak ad budak ni nak ngamuk2..eiiiiiiiii....


*aku: nape ngan awk ni?marah kat cikgu?
*student: diam
*nape nak marah2 ni?
*student:suka ati kite la nak marah pun.kite nak marah,marah la
*aku:(dah panas dah,sabar2...)









sebenarnye,student ni bengang...kertas warna yg aku bagi untuk xtiviti 2 koyak.die pandai2 g
amik kertas lain.aku tegur.jgn amik yg kuning.die amik gak..aku suruh pulang balik..kes merajuk ngan aku la ni...huhu...siap hentak2 meja..pas2,aku pujuk2 sket,baru ok....haih~~~student skrang ni....


masuk klas kedua lak pas2...ok sket.sbb td dah ad pngalamn nak handle.diorng suka sgt.sangat2 kagum bila aku tunjuk cara nak wat xtiviti lipatan dan guntingan 2..so far so gud.legaaa.....

ptg smlm ad latihan sukan.mcm nak dmam melatih budak2 ni untuk perbarisan umah sukan..aku ngan kak sal (cikgu j-qaf) yg tejerit2 melatih bdak2 ni.dr pkul 5.30 ke 6.30 xjd2 gak. ad yg bkawad kaki kanan,tgn pon kanan..haruuuuuu...dah mcm robot diorng bejalan....

ari ni:::

spatutnye aku ad klas bm utk thn 5 arini.sejam.tp smpat masuk 50min je.sebab En Abdullah aka lect pmbimbing aku ngan usna dtg..saje je.lawatan sosial.bukan nak observe..lagipon aku xde kls seni ari ni.usna je yg ad.hhuhu..siap g mnum2 lagik kat kantin.kali ke 2 aku g kantin selama kat skkgb ni.huhu..en Abdullah blanje.hoyehh!! rugi xmkn skali.huhuhu

blik skolah td,trus basuh kete.tgh2 ari bute 2..huhu..makin itam la aku..hohoho

eh,ad keje la.tatata

=)



No comments:

Post a Comment